La parròquia de Santa Maria de Llerona ofereix el servei de catequesi a infants i joves que vulguin iniciar-se en la vida cristiana i preparar la primera comunió. Com a camí de fe, la catequesi té continuïtat per als infants i les famílies que busquin anar més a fons un cop celebrat aquest sagrament.

És una activitat pastoral adreçada tradicionalment a nens i nenes d’entre 8 i 10 anys. Tanmateix, es tracta d’una franja orientativa perquè l’edat no ha de ser cap impediment per a preparar aquest sagrament.

La catequesi té per objectiu descobrir la figura de Jesús i compartir la seva fe. Les sessions es fan en petit grup i inclouen dinàmiques de reflexió i de pregària compartida, i també jocs, activitats musicals i espais de contemplació en l’entorn privilegiat de la parròquia. També es treballa amb el llibre Caminem amb Jesús, il·lustrat per Pilarín Bayés i editat per l’Editorial Claret, però també amb d’altres materials i recursos útils als objectius de cada sessió i temps litúrgic (Advent, Nadal, Quaresma o Pasqua).
MESURES COVID
Per tal d’adaptar-nos a les mesures sanitàries per frenar el coronavirus i minimitzar el risc de contagi, mirem de fer gran part de les sessions en espais exteriors. Per aquest motiu, hem avançat l’horari de catequesi: un dissabte cada quinze dies de 17 h a 18 h.
Activitat: catequesi per infants i joves
Horari: Sessions quinzenals de dissabte (17-18 h). Pregària familiar mensual (18-19h)
Lloc: Sales i entorn parroquial. Parròquia de Santa Maria de Llerona.
Preinscripcions per a famílies noves: Formulari preinscripció curs 2021-2022.
Continuïtat per a infants anteriorment inscrits: Formulari continuïtat curs 2021-2022.
Documentació:
Data reunió de pares i mares: dijous 16 de setembre a les 19:30 a les sales parroquials.
Data inici de curs: 2/10/2021
Més informació: catequesi@esglesiallerona.cat
* Plantegem un nou horari per prioritzar les sessions a l’aire lliure i reduir el risc de contagi de Covid-19. No hi haurà interacció entre grups