La parròquia de Santa Maria de Llerona ofereix el servei de catequesi als infants que vulguin iniciar-se en la vida cristiana i preparar la primera comunió. Com a camí de fe, la catequesi té continuïtat per als infants i les famílies que busquin anar més a fons un cop celebrada la primera comunió. És una activitat pastoral adreçada tradicionalment a nens i nenes d’entre 8 i 10 anys. Tanmateix, es tracta d’una franja orientativa perquè l’edat no ha de ser cap impediment per a preparar aquest sagrament.

La catequesi té per objectiu descobrir la figura de Jesús i compartir la seva fe. Per aconseguir-ho es treballa amb el llibre Caminem amb Jesús, il·lustrat per Pilarín Bayés i editat per l’Editorial Claret. Les sessions es fan en petit grup i inclouen dinàmiques de reflexió i de pregària compartida, i també jocs, activitats musicals i espais de contemplació en l’entorn privilegiat de la parròquia.
Activitat: catequesi per infants i joves
Horari: sessions quinzenals de dissabte (18.30 – 19.45) i pregària familiar mensual (19:45 a 20:30)
Lloc: Sales i entorn parroquial. Parròquia de Santa Maria de Llerona.
Preinscripcions: Formulari curs 2019-2020.
Documentació:
Més informació: catequesi@esglesiallerona.cat