La parròquia de Santa Maria de Llerona ofereix el servei de catequesi a infants i joves que vulguin iniciar-se en la vida cristiana i preparar la primera comunió. Com a camí de fe, la catequesi té continuïtat per als infants i les famílies que busquin anar més a fons un cop celebrat aquest sagrament.

És una activitat pastoral adreçada tradicionalment a nens i nenes d’entre 8 i 10 anys. Tanmateix, es tracta d’una franja orientativa perquè l’edat no ha de ser cap impediment per a preparar aquest sagrament. El proper curs 2022-2023 volem oferir també un grup de CONFIRMACIÓ per a nois i noies d’ESO. Aquest grup s’obrirà en funció de les preinscripcions.

La catequesi té per objectiu descobrir la figura de Jesús i compartir la seva fe. Les sessions es fan en petit grup i inclouen dinàmiques de reflexió i de pregària compartida, i també jocs, activitats musicals i espais de contemplació en l’entorn privilegiat de la parròquia. També es treballa amb el llibre Caminem amb Jesús, il·lustrat per Pilarín Bayés i editat per l’Editorial Claret, però també amb d’altres materials i recursos útils als objectius de cada sessió i temps litúrgic (Advent, Nadal, Quaresma o Pasqua).
Activitat: catequesi per infants i joves
Horari:
Sessions quinzenals de dissabte (17-18 h) per al grup d’infants.
Sessions mensuals per al grup de confirmació (dia i hora a definir).
Missa familiar trimestral (diumenge 10:45h)
Lloc: Sales i entorn parroquial. Parròquia de Santa Maria de Llerona.
Preinscripcions per a famílies noves: Formulari preinscripció curs 2022-2023.
Continuïtat per a infants anteriorment inscrits: Formulari continuïtat curs 2022-2023.
Documentació:
Data reunió de pares i mares: dijous 22 de setembre a les 19:30 a les sales parroquials.
Data inici de curs: 1/10/2022
Més informació: catequesi@esglesiallerona.cat