La parròquia de Santa Maria de Llerona ofereix el servei de catequesi a infants i joves que vulguin iniciar-se en la vida cristiana i preparar la primera comunió. Com a camí de fe, la catequesi té continuïtat per als infants i les famílies que busquin anar més a fons un cop celebrada la primera comunió.

És una activitat pastoral adreçada tradicionalment a nens i nenes d’entre 8 i 10 anys. Tanmateix, es tracta d’una franja orientativa perquè l’edat no ha de ser cap impediment per a preparar aquest sagrament.

La catequesi té per objectiu descobrir la figura de Jesús i compartir la seva fe. Les sessions es fan en petit grup i inclouen dinàmiques de reflexió i de pregària compartida, i també jocs, activitats musicals i espais de contemplació en l’entorn privilegiat de la parròquia. També es treballa amb el llibre Caminem amb Jesús, il·lustrat per Pilarín Bayés i editat per l’Editorial Claret, però també amb d’altres materials i recursos útils als objectius de cada sessió i temps litúrgic (Advent, Nadal, Quaresma o Pasqua).
Activitat: catequesi per infants i joves
NOU HORARI!* Sessions quinzenals de dissabte (17 h – 18:30 h). Pregària familiar mensual (17 h – 17:30 h)
Lloc: Sales i entorn parroquial. Parròquia de Santa Maria de Llerona.
Preinscripcions per a famílies noves: Formulari preinscripció curs 2020-2021.
Continuïtat per a infants anteriorment inscrits: Formulari continuïtat curs 2020-2021.
Documentació:
Data inici infants nous: 31/10/2020. Els infants de segon a cinquè curs comencen el 26/09/2020
Més informació: catequesi@esglesiallerona.cat
* Plantegem un nou horari per prioritzar les sessions a l’aire lliure i reduir el risc de contagi de Covid-19. No hi haurà interacció entre grups