Comunicat del Consell Pastoral Parroquial de Santa Maria de Llerona

Conscients que la major part dels feligresos que participen a les eucaristies de Santa Maria de Llerona són població de risc, hem cregut convenient no reactivar les eucaristies a la nostra parròquia fins que entrem en fase 2 de desescalada del confinament. Com a alternativa, us animem a continuar seguint les eucaristies pels mitjans (per exemple, la de Montserrat a les 11h per TV3) i a escoltar el repic de campanes de la nostra parròquia de les 12h del migdia.

D’altra banda, dir-vos que l’església de Llerona estarà oberta cada diumenge de 10:45 a 12h per a tots aquells que vulgueu fer una estona de vetlla o pregària dins la vostra església. Per entrar-hi, us demanem el compliment de les següents mesures:

😷        Porta mascareta.

🙌🏼        Renta’t les mans amb solució hidroalcohòlica abans d’entrar.

🚶🏻‍♀️ – -🚶🏻  Respecta la distància mínima de 2 metres amb la resta de persones.

⛪         No excedeixis en una tercera part l’aforament del temple. Segueix les indicacions de la persona voluntària que trobaràs a l’entrada.

Tot esperant poder-nos retrobar el més aviat, i tenint cura de la nostra gent gran, us enviem una càlida abraçada de tots nosaltres.

Consell Pastoral Parroquial de Santa Maria de Llerona
🌐 www.esglesiallerona.cat