Vine a la II pujada del pessebre al Pedró de Llerona

El proper dissabte 23 de desembre es farà la II Pujada del Pessebre al Pedró de Llerona. Els membres del Grup de Muntanya, enguany esperen tornar a aplegar una bon número de lleronins i veïns que com l’any anterior van poder gaudir d’aquest activitat a la natura.

Informació útil de la Pujada del Pessebre de Llerona:

– A les 10 del matí, presentació del pessebre davant de l’església de Llerona.
– A continuació, sortida cap a la creu del Pedró.
– Passejada curta i agradable apta per a totes les edats *.
– Ofrena del pessebre a la creu del Pedró i cantada de nadales.
– Xocolatada (apte per celíacs) i melindros (també aptes per intolerants a la lactosa).
– A les 12 del migdia, cloenda de l’acte.
– Activitat oberta a tothom. No cal inscripció excepte persones que necessitin de transport adaptat.

* Vehicle adaptat disponible per a pujar persones amb mobilitat reduïda. Aquest servei gratuït també s’ofereix a aquelles persones que necessitin desplaçar-se de casa al lloc de l’activitat i també per la seva tornada. Agrairem que ens escriviu un correu per concertar hores de recollida a muntanya@esglesiallerona.cat

D’altra banda, el diumenge abans a la pujada, el dia 17 de desembre a les 10:45, els membres Grup de Muntanya  presentaran el pessebre a l’església de Santa Maria de Llerona durant l’eucaristia dominical.


Descarrega i comparteix els fitxers de difusió de la pujada del pessebre [format cartell_jpg] [format cartell_pdf] [format flyer_pdf] [format flyer_gif].

Fotografies de la I pujada del pessebre (2016)