El consell pastoral parroquial és l’òrgan de representació i coordinació dels diferents serveis parroquials. L’equip actual es va constituir el maig de 2016 i es reuneix cada mes per garantir la bona dinàmica de la comunitat cristiana.

Les finalitats del consell són:

• Afavorir i desplegar el sentit profund de la comunitat cristiana, creant unitat entre preveres, diaques, religiosos, religioses i laics en la seva missió pastoral.
  • Reflexionar sobre la vida de la comunitat i la seva conformitat amb l’Evangeli.
  • Impulsar el sentit missioner de la comunitat oferint canals per a l’evangelització de tots els àmbits socials.
  • Elaborar els Plans de Pastoral parroquials, d’acord amb el Pla Diocesà de Pastoral.
  • Recollir les iniciatives, detectar els problemes, oferir-hi respostes i aplicar a la parròquia les orientacions de l’Arxiprestat i la Diòcesi.
  • Assenyalar objectius, programar, coordinar i revisar l’activitat pastoral d’acord al Pla Diocesà de Pastoral.
  • Coordinar l’activitat pastoral dels grups i serveis de la Parròquia, dels moviments apostòlics, les associacions, i coordinar-ne l’acompliment.
  • Participar en el Consell Pastoral Diocesà segons els criteris de representativitat establerts en els Estatuts del CPD.

En formen part:

• Josep M. Fernàndez, diaca i president
  • Salut Palomera, pastoral de la salut i festes tradicionals
  • Rosa Portolà, pastoral de la salut i festes tradicionals
  • Pere Rosàs, gestió
  • Oriol Boixareu, infants i joves, i grup de muntanya
  • Enric Bosch, litúrgia
  • Isidre Baldich, cementiri
  • Mercè Baldich, secretaria

Podeu consultar els estatuts vigents [enllaç PDF] del Consell pastoral parroquial de Santa Maria de Llerona.